Κατασκευές της φύσης
ENOTHTA 13. Κατασκευές
Ο Νεαρός ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ
Η κατανόηση του κόσμου μέσα στον οποίο ζούμε είναι η πρώτη τους και σημαντικότερη πρόκληση. Αν τα παιδιά μας συλλάβουν σήμερα τις έννοιες της επιστήμης, θα μπορέσουν να κατανοήσουν τον αυριανό κόσμο, τον κόσμο που θα ζήσουν ως έφηβοι, φοιτητές, νέοι επαγγελματίες και ώριμοι πολίτες.
Την ανάγκη αυτή επεσήμαναν οι επιστήμονες και παιδαγωγοί και πρόσφεραν στα παιδιά τους τον εικοσάτομο Νεαρό Επιστήμονα, που έχει ακριβώς αυτό το σκοπό: Να βοηθήσει τους νέους να κατανοήσουν και να εξερευνήσουν τον κόσμο της επιστήμης, τον εντυπωσιακό κόσμο που καθημερινά ζούμε.
_______________
_______________
Κατασκευές της φύσης
©Σουδίας Γιάννης
_______________
_______________
Ανάλυση του μαθήματος
©arnos
Πάτησε στην εικόνα
_______________
_______________
ENOTHTA 13. Κατασκευές
©fotist
_______________
_______________
Γλώσσα Ε΄
Επανάληψη 13ης ενότητας
©Xristos Xarmpis
_______________
_______________
Γέφυρα - Ρίου Αντιρρίου
Rio Antirio Bridge in Greece
National Geographic
_______________
_______________
Μυρμηγκοφωλιά
Giant Ant Hill Excavated
_______________
_______________
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ – ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
Ενεργητική και Παθητική Σύνταξη
Πως μετατρέπουμε από ενεργητική σε παθητική σύνταξη.
Τι είναι το ποιητικό αίτιο.
_______________
_______________
Το ρήμα
Οι διαθέσεις του ρήματος
© Θ. Αρβανιτίδης
Πάτησε στην εικόνα
_______________
_______________
Περιγραφή κτίσματος
©Θ. Αρβανιτίδης
Πάτησε στην εικόνα
_______________
_______________
ΕΞΑΣΚΗΣΗ(1)
ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ
_______________
_______________
ΕΞΑΣΚΗΣΗ(2)
Ορθογραφία - Λεξιλόγιο
Ενεργητική / Παθητική φωνή
Ενεργητική / Παθητική σύνταξη
©Γεώργιος Παχίδης
Πάτησε στην εικόνα
_______________
_______________
Ενεργητική / Παθητική σύνταξη
©Γεώργιος Παχίδης
_______________
_______________
Ενεργητική και παθητική σύνταξη
©Γιάννης Φερεντίνος
_______________
_______________
ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
© Κώστας Τομαράς
_______________
_______________
ΕΞΑΣΚΗΣΗ(3)
Μετατρέπουμε την ενεργητική σε παθητική σύνταξη.
Βάζουμε δίπλα στις λέξεις, στην παρένθεση, (Υ) για το αν είναι υποκείμενο, (Α) για το αν είναι αντικείμενο
και (ΠΑ) για το ποιητικό αίτιο.
Πάτησε στην εικόνα
_______________