Ο αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα

ENOTHTA 16. Αθλήματα-σπορ

 

Οι ολυμπιακοί αγώνες             Γιαλούρης Νικόλαος 

στην αρχαία Ελλάδα                                                       

 Οι ολυμπιακοί αγώνες στην αρχαία Ελλάδα              Νίκος Γιαλούρης

 

    ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ            ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

επιμέλεια: Νικόλαος Γιαλούρης

Εκδοτική Αθηνών, 1982
304 σελ.
ISBN 960-213-237-Χ, ISBN-13 978-960-213-237-1,
  

 Οι Ολυμπιακοί αγώνες στην αρχαία Ελλάδα παρουσιάζουν την εντυπωσιακή εξέλιξη και την ακμή του αρχαίου ελληνικού αθλητισμού με επίκεντρο τους ολυμπιακούς αγώνες που αποτελούν την κορυφαία του έκφραση. ...

_______________

_______________

Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα

©   Υπερκινητικός Δάσκαλος

 

 

 

 

_______________

_______________

Ανάλυση του μαθήματος

©arnos

Πάτησε στην εικόνα

α΄μέρος                               β΄μέρος

 

     ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                  ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

 

 ENOTHTA 16. Αθλήματα – σπορ

©fotist

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

Γλώσσα Ε΄

Επανάληψη 16ης ενότητας

΄΄ Αθλήματα - σπορ ΄΄

©Xristos Xarmpis

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

Οι αγώνες στην αρχαιότητα 

 Αρχαίο ημερολόγιο & αγώνες

 Επαθλα, βραβεία

 Χρονολόγιο αγωνισμάτων

 Ιστορική αναδρομή

 Ολυμπιακή εκεχειρία

 Το αγώνισμα του δρόμου

 Χρονολόγηση & Ολυμπιάδες

 Γλωσσάρι

Πάτησε στην εικόνα

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα

 

_______________

 

 

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ – ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ

Το λούνα παρκ της γλώσσας

 Αντωνυμίες (Α΄ μέρος)

Όταν η φαντασία πηγαίνει σχολείο, η γραμματική πηγαίνει στο Λούνα παρκ. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τα μέρη του λόγου μέσα από τους διαλόγους που χρησιμοποιούν οι ήρωες την ώρα του παιχνιδιού.

 

_______________

_______________

Το λούνα παρκ της γλώσσας

 Αντωνυμίες (Β΄ μέρος)

 

Όταν η φαντασία πηγαίνει σχολείο, η γραμματική πηγαίνει στο Λούνα παρκ. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τα μέρη του λόγου μέσα από τους διαλόγους που χρησιμοποιούν οι ήρωες την ώρα του παιχνιδιού.

_______________

_______________

Αντωνυμίες 

© Θ.  Αρβανιτίδης

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

Αντωνυμίες  

Συνοπτικός οδηγός

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

 Προσωπικές αντωνυμίες

https://dl.dropboxusercontent.com/u/42113902/%CE%93%CE%9B%CE%A9%CE%A3%CE%A3%CE%91/6%CE%B7%20%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%AF%CE%B5%CF%82/engage.swf

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 

_______________

_______________

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗ(1)

ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ

Πάτησε στην εικόνα

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

ΕΞΑΣΚΗΣΗ(2)

 Οριστικό άρθρο ή προσωπική αντωνυμία  

Να διακρίνετε στις παρακάτω προτάσεις από τις λέξεις που είναι γραμμένες με μπλε γράμματα ποιες είναι οριστικό άρθρο και ποιες τύποι της προσωπικής αντωνυμίας.  

Πάτησε στην εικόνα

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

ΣΥΝΩΝΥΜΑ -ΑΝΤΩΝΥΜΑ

© Θ. Αρβανιτίδηs

Πάτησε στην εικόνα

https://users.sch.gr/theoarvani/mathimata/diafora/grammatiki/9/engage.html

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

Περιπέτειες στο πάρκο

Όταν η φαντασία πάει σχολείο η γραμματική πηγαίνει στο πάρκο.

Συνώνυμα

_______________

_______________

Περιπέτειες στο πάρκο

Όταν η φαντασία πάει σχολείο η γραμματική πηγαίνει στο πάρκο.

Αντίθετες λέξεις

_______________

_______________

ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

© Κώστας Τομαράς

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________

_______________

ΕΞΑΣΚΗΣΗ(3)

Συνώνυμα  

Δες τις λέξη και πάτησε στις συνώνυμες 

Πάτησε στην εικόνα.

Picture

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 

_______________

_______________

ΕΞΑΣΚΗΣΗ(4)

Άσκηση αντιστοίχισης

Συνώνυμα  

Ταίριαξε τις λέξεις που βρίσκονται δεξιά
με αυτές που βρίσκονται αριστερά.

Πάτησε στην εικόνα.

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 

_______________

_______________

ΕΞΑΣΚΗΣΗ(5)

Άσκηση αντιστοίχισης

Αντίθετες λέξεις  

Ταίριαξε τις λέξεις που βρίσκονται δεξιά
με αυτές που βρίσκονται αριστερά.

Πάτησε στην εικόνα.

ΠΗΓΗ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

_______________